فرش ماشینی

متراژ فرش ماشینی 

فرش هم از اون کارایه سخت و وقت گیره که باید حواسمون باشه تا به خوبی انجامش بدیم .می دانید که قبل از یه سری نکاتی است که باید در نظر داشته باشیم مثلا اینکه سایز فرش  و درست انتخاب کنیم فضایی که میخایم فرش ماشینیکنیم و باید اندازه بگیریم و تصمیم بگیریم که میخایم کل فضا رو فرش ماشینی کنیم یا نه فقط یه قالیچه یا فرش ۶ متری که در وسط بندازیم و مبلمان و اطرافش قرار بدیم کافیه ؟ این مسائل یه چیزه کاملا شخصی است که به سلیقه ی هر کسی برمیگرده اما به نظر من دیگه تموم شد دورانی که همه ی خانه رو فرش مینداختن الان تو بیشتر خانه ها فرش یه نوع وسیله تزئینی به حساب میاد. مخصوصا اینکه چون بعضی از فرش ها قیمت بالایی دارند نمیشه ابعاد بزرگ از این فرش ها پس بهترین گزینه اینه که یه سایز متعارف مثل یه قالیچه بخریم تا بتونیم از زیبایی این فرش ها هم استفاده کنیم به غیر از این بعضی از طرح ها سایز فرش ۹ متری وفرش ۱۲ متری ازشون تولید نمیشه.

قیمت فرش با توجه به ابعاد انتخابی متفاوت خواهد بود

فرش ماشینی

قیمت فرش بستگی به عوامل زیادی داره یکی از این موارد سایز است که هر چه سایز فرش بالاتر بره قیمت هم افزایش پیدا میکنه البته ابعادی هم که میخایم انتخاب کنیم بستگی به مکانی داره که فرش میخاد در آنجا قرار بگیره مثلا اگر اندازه ی فضای پذیرایی جوری بود که هم میشد ۲ تا فرش ۹ متری و هم ۲ تا فرش ۱۲ متری بندازیم به نظرم بهتره همون فرش ۹ متر و تهیه کنیم پیشنهاد من اینه که فرش هایی با طرح های زیبا اما با ابعاد کوچک تری انتخاب کنبم البته این موضوع کاملا بستگی به مدل چیدمان وسایل منزل داره.

فرش ماشینی

خب برمیگردیم به بحث قیمت ، قیمت فرش از آیتم هایی است که نقش مهمی در انتخاب های ما داره البته همه ی این ها برمیگرده به میزان بودجه ای که برای مون در نظر گرفتیم ولی در کل سایز انتخابی ما هست که قیمت و مشخص می کنه به طور مثال قیمت فرش ۱۲ متری طبیعتا از قیمت فرش ۶ متری یا قالیچه بالاتر خواهد بود .مسئله ی دیگه ای که باید به آن توجه کنیم و بدانیم اینه که نوع فرش هم قیمت و تحت تاثیر قرار خواهد داد منظور از نوع فرش ( فرش ۱۵۰۰ شانه ، فرش ۱۲۰۰ شانه ، فرش ۱۰۰۰۰ شانه و فرش ۷۰۰ شانه ) است.


merdascarpet قیمت ,کنیم ,البته ,سایز ,شانه ,ابعاد ,انتخاب کنیم منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

money maker ایندیشا فروشگاه غزل ♥ نویسنده های رویایی ♥ onanima naslebartar خودروهای انگلیسی بهترین سایت بانک اشعار مذهبی فروشگاه رزمی کده